Pages

5 Aralık 2010 Pazar

Öğretmenim Neclayı siktim

Merhabalar

Ben lise 3 e giden okulun popüler ve yakısıklı genclerinden biriyim ve ayrıyeten sınıf baskanıyım öğretmenimiz necla sınıf hocamız olur ve okulumuzun en güzel bayan hocasıdır.Alımlı ve sexidir ama sürekli derste hep bana bakıyor bu da dikkatimden kacmıyor değil sürekli bana soruyor sürekli beni cağırıyor bu ilgisi bende ona karsı bir ilgiye bir hoslantıya sebebiyet oldu evet evet bende hocamdan hoslanıyordum artık ya da ben onun her davranısına büyük anlamlar yükleyip bos bir hayale kapılıyordum ama bunu yaşamadan bilemiyecektim ve herşeyi oluruna bırakmıstım bir gün hocamız beni cğaırdı ve evine davet etti sebep olarak ise yazılı kağıtlarının okunması düzenlenmesi falan filan havadan sudan bahane islerdi tamam olur deyip kabul etmistim evlerine gitmistim haftasonu idi işte söylediği işleri yaparken bana sevgilin filan var mı okulda diye sordu yok hocam dedim bana dedi ki sadece okulda hocam var burada hocam yok burda bana necla diyebilirsin dedi ben o sıra biraz sasırdım birazda sevindim ve durumuda hafiften anladım biraz bekledikten sonra tamam neclacım dedim deyişimle beraber güldü noldu dedim dedi cok hızlısın hınzır neclacım olduk hemen :) bende gülümsedim öyle muhabbet muhabbeti laf lafı actı derken 3 saat boyunca konusmusuz konu sexe gelmisti okulda bi ara sex skandalları olmustu bilgi almak istiyordu anlatmıstım durumu peki deyip bana sordu deneyimin oldu mu hayır dedim o sıra bosluguma gelerek ya senin diye sordum ilk basta biraz sasırdı sonra sinirlendi özürler filan diledim e kadınlar duyduklrından hoslanır o yüzden biraz abartılı yalan atarakta olsa kalbini aldım tabi bu konusmalar yapılırken sikim kalkmıstı ve herşey belli oluyordu o sıra neclayı sikesim var ama nasıl olacak bilmiyorum derken necladan o muhtesem soruyu duydum ikimizde sex tecrübesi yok deneyelimmi diye sordu benim nutkum tutuldu nasıl cevap vereceğimi bilemedim ve tabi ki deyip dudaklarına yapıstım 10 dakkaya yakın dudaklarından öptüm üzerinde beyaz body tişört vardı altta kalcasını belli eden bel hizasında olan gri eşofman vardı ve göt yanakları cok belli oluyordu bu da beni acaip tahrik ediyordu ayağa kalktık ayakta sevişirken elimle o belirgin olan götünün iki yanağını sıkıyordum sonrasında soyunduk yere yatırdım dizlerini kırdı karsımda neclam duruyordu hocam yani hayallerimin kadını elimle iki diz kapaanı tutarak ayırdım bacağını pürüzsüz daracık amı karsımdaydı ilk basta dilleyip parmakladktan sonra başını yavasca soktum bakireyim dedi ee nolmus sen benim kadınımsın deyip icine bir girdim cok fena bağırdı 15 dakka amını siktikten sonra boşalacağımı anladım hemen cıkardım memelerine bosaldım sonrasında neclamla her haftasonu sex yapıyoruz ve okulda bazen okul dağılısında merdivenlerde filan sıkıstırıp götüne elliyorum bana bakıp gülüyor

7 yorum:

Unknown dedi ki...

canlı sohbet hattı
dizi izle
avea sohbet hattı
vodofone sohbet hattı
turkcell sohbet hattı
ensest hikaye

Byfendi06 dedi ki...

ankaradaki bynlar lütfen 0537 542 30 23 ama temiz ve güven lütfen

TESETTÜRLÜ TÜRBANLI ARKADAŞ ARIYORUM dedi ki...

Merhaba İstanbul'da ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun TESETTÜRLÜ, TÜRBANLI hanımlarla tanışmak isterim. Sakıncası yoksa ekler misiniz? MSN ADRESİM: kenan.mercan@hotmail.com

murat dedi ki...

Murat maras 05427467542

Unknown dedi ki...

trabzondan bayanlar 05356161049

Hakan yıldız dedi ki...

slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir aloneman1980@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Slm been bodrumdan burak 33 yasindayim burrakkaraman@hotmail.fr bayanlari bekliyorum

Yorum Gönder