Pages

3 Aralık 2010 Cuma

Türbanlı Merveyi becerdim

Selam SexOku Okurları

Ben 24 Yaşında 178 Boylarında hafif kumral beyaz tenli kızlar tarafından beğenilen bir erkeğim.Size anlatacağım sex hikayemde 18 yaşındaki türbanlı merveyi nasıl becerdim onu anlatacam.Benim liseye giden yiğenim var okulda biraz haytalık yapmıs öğretmenleri velini cağır demis yeğenimde dayı okula gelir misin formalite icabı öğretmenlerimle konusurmusun dedi tamam dedim 2 gün sonra okula gittim öğretmenleriyle konustuktan sonra yiğenimi sormak icin sınıfına gittim sınıfa girdim beden dersine cıkmıstılar sınıfta nöbetçi olarak merve kalmıstı tek başınaydı işte yiğenimi sordum dısarıdalar simdi dedi hmm dedim tam cıkacakken döndüm arkama sınıfta tek başına sıkılmıyormusun dedim ne yapabilirim dedi bana istersen yanında oturup beden dersi bitinceye kadar eslik edip konusabileceğimi söyledim tamam olur dedi sonra ismini filan sordum tanısma faslı oldu her neyse laf lafı acarken muhabbetimiz iyicene koyulasmıstı konu sevgili muhabbetlerine gelmistim sevgilisi olup olmadığını sordum bana sevgilim yok dedi senin var mı diye sordu yok dedim ama hoslandıgım var dedi hmmm anlat bakalım dedi işte biraz lafı dolandırdıktan sonra senden hoslandım dedim ilk basta cok sasırdı ama biraz ısrar ettikten sonra cıkma teklifimi kabul etti artık dersin bitme saati yaklasmıstı dakikalar kalmıstı teneffüse ve dedim askm görüselim okul dısında tamam olur dedi nerde görüsecez dedim sehir kücük oldugu icin herkes birbirini tanıdıgı icin bir yerlere gidemeyiz dedi bende yanlıs anlamasan bizim evde görüsebiliriz dedi hmm biraz mırım kırım ettikten sonra tamam olur dedi işte yer mekan filan ayarladık gittim günü gelince aldım beklediği yerden bizim eve gittik işte oturduk konusuyoruz filan önceden hazırladıgım slow müziği actım ve ayağa kalktım dansa davet ettim merve o gün çok güzel giyinmisti türbanlıydı altta gömlek ve kot pantolon giymisti dans ederken başbaşa vermiş dans ederken kulağına hafiften eğildim seni seviyorum merve dedim ve hafif gülümsedim ondan sonra gözgöze gelirken dudak dudağa öpüsmeye basladık öpüsürken ellerimle götünün iki yanağından tutup sıkmaya basladım sıkarkende kendime doğru cekiyorum o çekişimle iyicene dudağına yapısırken hafif hafif geri geri gitmeye baslarken iyicene gücsüzlestiği anda koltuğun üzerine yatırdım ama öyle bir öpüsüyoruzki dudaklarımızı ısırırcasına ellerimle o sıra iki bacağını actım arasına uzandım ve öpüsmeye bir süre öyle dcvam ettik sonrasında yine aynı pozisyonda devam ederken ellerimle pantolonlarının düğmesini actım hafifce cektim aşağı ve dudaklarından ayrılıp dizlerinden tuttum ve külodunun üstünden amını yalamaya basladım ve merve inlemeye basladı 5 dk yaladıktan sonra külodunu soyacakken olmaz dedi bakireyim dedi hmm derken elimle ayağı kaldırdım belinden tutup ani bir hareketle cevirdim ve yapıstım arkaya peki ya simdi askm dedim yok diyecekken ama ama deyip konuyu hafiften dağıtıp götünü parmaklamaya basladım parmaklarken parmağımı götünün icinde yuvarlaya yuvarlaya ceviriyordum iyice acıldıgını hissettiğimde sikimi götüne yerlestirdim ama dar oldugu icin ilk basta sadece basını hafiften yerlestirip ileri geri yaptım derken birden götünün icine lop diye sikimin tamamı girdi o sıra bir bağırdı ki nerdeyse komsular gelecekti bir sekilde bağırması gectikten sonra iyicene git gel yapmaya basladım ve en sonda dayanamayıp götüne patladım ama patlarken bile belinden tutup kendime doğru cekiyordum bosaldıktan sonra birazda amını parmakladım mervenin o da orgazm olduktan sonra bir saate yakın yatakta uzandık uzanırken amını filan oksuyordum dudağından öpüyordum ve her hafta sonu sürekli sex yapıyoruz merveyle askm mervemmm

3 yorum:

Byfendi06 dedi ki...

ankaradaki bynlar lütfen 0537 542 30 23 ama temiz ve güven lütfen

Hakan yıldız dedi ki...

slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir aloneman1980@hotmail.com

Unknown dedi ki...

BEN ALİ İSTANBUL İCİ TEK BSYANLAR YSDA UCUNCU ARAYAN CİFTLER. TANİSMAYA VE BUULUSUP BİRLİKTE OLMAYA ZEVKİN DORUKLARİNDA SORF YAPMAYA NE DERSİNİZ. İSTE BURADAYİM: 0542 314 01 76,,,AMA KONUSACAK VE BULUSACAK CESARETİN YOKSA LUTFEN ARAMA...0542 314 01 76. BEKLİYORUM.

Yorum Gönder