Pages

27 Ocak 2012 Cuma

Hala Kızına Çaktım

Yaşım 32 ve adım baran hala kızım olan burçin denilen kaşarı sikicektim
ben genelde gece külüplerine gittiğim için burçinde 20 yaşlarında seksi giyinen bir akrabam
oda birgün rica etti benide götürürmüsün diye tamam burçin deyip sözleştik pazar gününe
halamlara gittim ve halamlarla akşam üzeri oturmaya başladık o akşamda reianaya gidicektik
istanbulda olanlar bilir burçin de çaprazdaki yatak odasında giyinmeye başladı
kapı aralığından görüyordum donsuz direk kilotlu çorabını falan giydi üstünede götünü
belli eden dar bir etek giydi ve yavaştan salona doğru geldi
içimden bir ses ben bugün bunu kulüpten çıkışta sarhoş kafayla
otele götürüp sikerim diyordum burçin hazır olduktan sonra halamdan izin alıp
arabaya binip reianın yolunu tuttuk içeri girdik ve külüp zengin kısım
arkadaşlarımla tanıştırdım burçini ondan sonra dans edip alkölün dibine vuruyorduk
burçin artık o kadar sarhoş olmuştuki ayakta duramıyım bana sarılıyordu boynumu yalıyordu
belkide bilerek yapıyordu yarım saat civarı böyle devam ettikten sonra
arkadaşlarla vedalaşıp burçine sarılarak arabaya binip
otel yolunu tuttuk reianaya hemen yakın bir otel mevcut zaten
otel odası kiraladıktan sonra direk yatağa geçtik burçinle
ayılmaya başlamıştı ve sik diye yalvarıyordu
yavaştan dudaklarına yapışıp eteğini çıkartmaya başladım
amcığı artık sulanmıştı zarına baktığımda patlaktı ve cüzdanımda olan
prezervatifi takıp sikimi birden abanmaya başlamıştım
sarhoş olduğu halde inliyordu burçin ama
hissetmiyordu sabahada hatırlamazdı
sikimi çıkarıp sokuyordum öyle zevke gelmiştim ki
amına boşalıcaktım bir anda çıkartıp ağzına boşaldım sersemledi boşaldıktan sonra
ağzını parmaklamaya başladım kaşar kızın ondan sonra domaltıp zor götünden siktim
iyice sızmıştı banyoya girip abdestimi aldıktan sonra
yanına girip uyuduk sabah kalktığında naptın bana diyip ağladı sonra
ondan özür diledim kimsede söyleemedi canı isteyince çakıyorum götünden

3 yorum:

Unknown dedi ki...

canlı sohbet hattı
dizi izle
avea sohbet hattı
vodofone sohbet hattı
turkcell sohbet hattı
ensest hikaye

Hakan yıldız dedi ki...

slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir aloneman1980@hotmail.com

ender dedi ki...

merhabalar istanbuldan 3.cü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

Yorum Gönder