Pages

27 Ocak 2012 Cuma

Sınıf Arkadaşım

ben 20 yaşında boylu poslu bir erkeğim, ama yarrağım biraz değil fazla küçük sanırım. 15cm kalkmış hali. neyse sınıfta benim yanımda güzel bir kız oturuyor kankam olsada onu hep hayal ederim,kısa bir etek giyiyor ve oturmasınıda adam gibi bilmiyor. bende özellikle derslerde falan düşünürken elimi sıraya koyuyorum oda bazen üzerine falan oturuyor . tabi benim penisimde böyle durumlarda paştolondan belli olucak şekilde kalkıyor. Bir gün onlara ders çalışmaya gittik, ben derslerim iyi diye ona anlatacaktım, okuldan direk gittiğimiz için etekliydi, yatağına oturduk ben bağdaş kurup kitabı önüme aldım. oda yan yan zor oturuyordu.bir anda oda dönüp benim gibi oturdu. pembe külodu görünüyordu ve ben gözümü alamıyordum neredeyse. benim aletimde dikelmişti, epey yakın olduğumuz için bana hep el şakaları yapar. onu gıcık edecek birşey dedim ve kitabı üzerime fırlattı. tam sikime, çok acıdı ahh diyede bağırdım, bir an oda ürktü. çok acıdığından ben tutuyordum.oda gözümdeki acıyı görünce üzülmüştü. birşey varmı dedi ve elimi kaldırıp kendi tuttu. çok heyecanlanmıştım, acıyı unutmuştum o an. sertliği anlamıştı heralde ki . bu kımıldıyor dedi. ben cevap veremeddim, sen tutuyorsun diyedir dedim . bir anda pantolonumu açtı ve soydu beni. neresi acıyor dedi. benim penisimde küçük olduğundan fazla korkmadı ama ilk kez gördüğü belliydi. ben dedim ağızına alacaksın dedim . bir anda nasıl yapılacağını öğrenmişti, ve çok zevk veriordu. eteğinin altından külodunu çıkarttım bakireydi. bana lütfen bakireliğimi bozma dedi, ilk başta anal yaptık zevk alıyormuydu bilmem ama bağırıyordu.poziyon değiştidikten sonra amını açtı bana. gir dedi. bende ilk yavaş yavaş girdim, epey bağırdıktan sonra kan akmaya başladı, ben geçti iştee acı bitti, diye tatlı tatlı konuşuyordum sonra bikaç gelgitten sonra boşaldı heryerimi islattı. ama devam ettim ve bende onun amının dışına boşaldım, sonra kendimi kurulayıp gittim, ertesi gün yine yanyana oturuyorduk , bana kimseye söyleme lütfen dedi, bende söylemedim, birdaha yapmadık ama ders çalışmaya gidiyordum, kendi arada sırada kendi isteğiyle göğüs arası faaln yapıyor hala

2 yorum:

Unknown dedi ki...

canlı sohbet hattı
dizi izle
avea sohbet hattı
vodofone sohbet hattı
turkcell sohbet hattı
ensest hikaye

Hakan yıldız dedi ki...

slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir aloneman1980@hotmail.com

Yorum Gönder